Gott nytt år❤️

Hej! Jag har inte varit så aktiv denna veckan för på måndagen så kom vi hem från Gotland  och då orkade ja inte lägga upp något, på tisdagen skulle jag packa för vi skulle på nyårsfest, på onsdagen var det nyårsfest och nyår så då va jag lite bussy, på torsdagen så var vi kvar på denna festen och deras internet va väldigt långsamt så ja kunde nt lägga upp något, på fredagen var vi fortfarande kvar hos dom men tog sedan bussen hem 12.55 och när jag kom hem så åkte jag och badade på ett äventyrsbad med en av mina bästa vänner, igår så städade jag hela dagen mitt rum för att sedan ommöblerar mitt rum Men det hann jag inte igår så idag ska jag möblera om och sedan ska jag åka och byta ett par chaps som var för stora och så ska vi byta ett iPhone skal❤️ men nu får ni 5 bilder som ni kan njuta av haha❤️ vi ses💕




Puss på dig tack för mig❤️

//Miriisshh

Kommentera här: