info o dagens ridlektion #7,#8 och #9

HEEEEEEEEEEEEEJ!!
INFO:
Jag har inte bloggat på typ 3 veckor och det är för att jag hade nationella prov den ena veckan så jag var tvungen att plugga och sedan så skullle jag gå ut med en hund som jag är skötare på kan man säga och jag gick ut med henne mycket denna veckan och så hände det mycket annat jag behövde ta hand om, men nu bloggar jag igen!
DAGENS RIDLEKTION #7
jag hade Wille och vi red ut, wille var väldigt pigg ville rida in i de andra hästarna nästan haha jag fick jobba ganska mycket med honom men det var kul ;)
DAGENS RIDLEKTION #8:
jag hade hästen Wille igen och vi red på volterna och skulle ställa hästarna i då höger eller vänster vinkel. sedan skulle vi gallopera på volten och det gick inte så bra för wille är ganska jobbbig när han är slö men när han är pigg så är han mtcket duktigare men han var väldigt slö så jag fick inte riktigt igång honom ordenkligt men jaja 
DAGENS RIDLEKTION #9:
Igår hade jag ridning och red hästen Orkido.
det var väldigt kallt och marken va väldigt hård så vi galloperade inte utan bara skrittade och travade
vi gjorde inte så mycket utan att göra ordenkliga hörnpaserningar och så gick vi lite skänkelvikningar och så så ja :) det var inte så mycket att berätta
 
DET VAR ALLT!
Puss på dig tack fär mig!
 
//Miriisshh

Kommentera här: