Dagens ridlektion #4

Hej igår/fredags så red jag, det var sista ridlektionen för terminen men inte för mig för jag ska på igen ridningen på lovet❤️ Har missat 3 lektioner :(
 
Jaja, nu ska jag berätta lite om lektionen I fredags
 
• Jag hade hästen Hilde
• Vi red ut
• Vi red 2 och 2 mest, och över vägar 1 och 1(1&1 när vi möter cyklar)
• Först red vi på asfaltscykelbanor och sedan på lite sitigar men SEN, så red vi in i små små skogar kan man säga, det var lixom stigar igenom skogarna men Det va väldigt små skogar som va uppdelade i 4-5 olika skogar *tmi*. Det var helt mörkt och man såg inte Om det va grenar ivägen så man gick hålla uppe ena armen ifall att en gren skulle va där. Sedan så när vi skulle igenom den sista skogen (den längsta) så började det hagla... Hahah så misslyckat, vi travade bara en gång på hela uteritten men det var kul❤️ sedan slutade det hagla och vi kom ut ur skogen och vi skrittade hem till stallet❤️
• Jag lärde mig inte så mycket den lektionen, typ att man kan hålla uppe armen när man tider genom en skog och inte ser något och att jag borde ha haft med en pannlampa..
 
Det var allt❤️
 
Puss på dig tack för mig❤️❤️❤️
 
//Miriisshh❤️

Kommentera här: